god morgon! ...?

välkommen till min sista dag som 14- åring! har trott att det är på torsdag jag fyller år, så gick det upp för  mig i morse att det är imorron, känns som om hela veckan redan har gått, och det är tisdag idag lixom! jag skrev igår att jag ville att det skulle bli helg, och nu känns det som om det är det! :O

japp. Vad ska jag göra då på min sista dag och 14-åring? Jo, jag ska plugga. Just det, plugga. på sommarlovet! >.< Ska nämligen göra test till förarbevis imorron då, och jag har lixom knappt börjat öva! och så trodde jag att det var på torsdag, så nu har jag lixom en hel dag mindre att öva med!

ja, jag ska inte klaga mer, utan äta upp min frukost (macka, yougurt och melon :D) och sen kanske städa mitt rum. Städade lite igår, och i förrgår, men jag tror att jag ska göra storrensning idag då och ta ut mattor och sånt. Boring, men det blir mysigt och fint sen :)

...fast då blir det nog till att damsuga resten av huset med, för annars är det typ ogjort arbete >.< jaja, sluta klaga ver det!

IMORRON FYLLER JAG ÅR! :D

...fast borde jag vara så entusiastisk? :/

......

pusshej <3

btw så missade jag sommarlovsmorgon, haha. det var ingen bra urskät för att gå upp ur sängen, för när mobilen ringde sket jag i det och somnade om ist! xD

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0