Glad Midsommar! :D

japp. nu är jag typ klar. Det är fint i mitt rum och vi ska bara äta och sen kommer typ alla :D ska bli kul ^^

keep smiling :)

jaa, radion är på och det är alltid ett bra tecken i min familj. :) btw så när jag typ hade duschat färdigt så hörde jag plötsligt no air, typ ashögt, så jag gick up och kollade em som ahde höjt radion, och gissa vem? MAMMA! :O hon  gillar väl inte sån musik, eller? x) hon gillar mest typ rock och sånt vad jag vet, men chris brown och jordin sparks? xP

ja, nu så har jag tagit lite kort med :) på mej själv som omväxling, och dom blev faktiskt fina :D jaa, för en gångs skull lixom x)

så jag ska tvinga pappa att ta massa kort på mej sen 8D ...för jag ska ändå ha ett till mitt id-kort, så han går nog att övertala ^^,

ja, ska nog kanske lägga in nått kort på datan nu, och så ska vi äta snart med :) 

GLAD MIDSOMMAR ALLA! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0