gaash!

(typiskt mig att säga så!)

jaa, gud va klockan är mkt, snart är min födelsedag över.... Är jag nöjd med den? NEJ!

fick två böcker. får väl se om jag får något mer sen. och sen tårta som togs upp ur frysen (som jag inte gillar btw) som hade massa is uppepå. aja, det är väl nått, men ingen bryr sig verkar det som, men dom pratar iaf med mej nu.

Kan inte sitta här hela kvällen dock! Jag har ett brev till mig själv att skriva! :D Nästa födelsedag ska fan inte vara såhär, jag svär!!  (haha, det blev kul ;D) ...

I'm gonna DO IT! :@

ahja, läs längre ner så fattar ni! :) ska fixa bild på dt någon dag! Och jag tror inte att jag kommer tröttna på det! <3

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Anton

Grattis!

2008-06-18 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0