gaah

jag stör mig såå på min käära mamma, hon säger saker som jag inte gör, som jag borde göra, men som hon själv inte gör! tex ha fint i mitt rum, men det ser likadant ut där hon har sina saker! Jag vet att jag inte är perfekt, inte ens i närheten, och ja, jag är väl ganska jobbig i bland, men kan jag göra mer än att försöka ändra på mej? jag försöker lyssna på vad folk säger att jag behöver ändra på, och försöker göra det lixom! Man kan alltid bli bättre! Men om jag säger något till henne som jag tycker hon ska ändra på, så blir hon asarg, även om jag bara försöker hjälpa!

jag har lixom ganska bra argument (tycker jag) för varför jag är som jag är, kanske inte allt, men det som * skäller på mig för. aja, hon är väl också som hon är antar jag, precis som alla andra!

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0