DO IT

japp. det står det på min vänstra handled, och har gjort i snart en vecka tror jag. :) Fyller i dt typ hela tiden så fort jag får tag i en bläck-penna. Kommer inte ihåg när jag fick den iden, men jag tror att det var någon dag före skolavslutningen, kvällen före kanske.

DO IT , jodå det är något som jag behöver påminna mej själv ibland! :P iden som jag fick var eg att ha en tatuering där, som det står typ så på, men det är ju lisom inte bara att gå och göra en tatuering, och sen så är jag väl för ung för att få göra det ändå... eller? ja, så nu skriver jag det där iaf. Om jag tröttnar på det så är det ju bara att sluta, men om jag inte gör det så kan jag ju alltid göra en sån tatuering där sen när jag blir äldre.

DO IT.

ja nu ska jag gå och städa färdigt! :D (jo, jag har faktiskt börjat ;D)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0