datorer och id-kort.

jaa, ska kolla på mobilen i eftermiddag/kväll så får ajg se :) verkar ju ok iaf, walkman i och dubbelt så bra kamera som ajg har nu iaf, så det blir ju bättre! och den är inte dyr alls, så det är nästan bara att slå till, om det inte blir några problem... :P

så nu kollar jag på datorer istället, får ganska mkt pengar över eftersom mobilen är så billig om jag nu köper den. Bra att konfrimera sig faktiskt :) och fylla år med ^^ hihi.

...och så ringde mamma nyss och påminde mej om att jag måste fixa ett kort på mig själv till mitt id-kort, har fixat ett, men jag kanske ska fixa ett nytt, vi får se :P Hon tjatar om att det är semestertider snart(nu typ också eller?), så jag måste skynda mej. aja.

ska äta en macka nu, och så bestämma mej hur jag ska göra med bilden, och fixa det så att det är klart! :)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0