blubb :)

har typ läst alla gamla inlägg som jag har skrivit sen i typ mars eller nått nu, jobbigt men kul! :)

Kommer ihåg saker typ minnen och saker jag inte gjort som jag sa att jag skulle göra (XD) och lite andra roliga saker.

Visste ni förresten att jag faktiskt kan vara rolig ibland? xP ....eller det kanske bara är min humor då.. ? :P

jao. Idag har det typ bara regnat, kom hem från stugan för typ 1-2 timmar sen kanske, boring där ute idag. Alla söndagar är tråkiga där, för man bara väntar på att åka hem, även om man inte vill!

hum... ja, nästa helg är det midsommar, vi har midsommarfirandet med perssons och gustavssons, tipspromenad och lekar, och sen priser! :) Jag vann ju btw barnens förra året, så nu är jag tvungen att vara på vuxenfrågorna xD! ...och så kommer hela släkten, förhoppningsvis får jag presenter (fyller ju btw år på onsdag! :)) och så förhoppninsvis bra väder! ...ja man kan ju alltid hoppas ;D

ja. har typ inget kul att säga. Ska kolla nu om jag kan få in texten till step up 2, annars så ska jag göra mysigt i mitt rum och kolla på den ändå, även om det blir jobbigare utan text xP ...man är ju lat ;)

knasigt inlägg, men det är väl någonting att läsa iaf! :)

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Matti8as

HEJ snygging!....

jag har också läst alla dina inlägg..

Hmm undrar bara HUR FAN ORKAR DU SKRIVA?

aja den stora fråga är"är du en nolifer?"



mvh Mattifattyhattylatty8as PS. saknar dig redan (mens yns ju om 2 måndader)

2008-06-16 @ 11:38:54
URL: http://gay.blogg.se/
Postat av: Matti8as

Hmm jag har en tll fråga

Jag vill at du ska börja skriva lite om Paj!

Alla bloggar tycks glömma ämnet Paj!

jagg vill inhte glömma Paj!

SÅ snälla skriv lite om Paj!

Om du skriver lite om Paj!

Blir jag jätteglad Paj!

2008-06-16 @ 11:41:48
URL: http://gay.blogg.se/
Postat av: Matti8as

Hmm vill bara framföra det såhär





PAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIJ!?!?!?!?!??'''...'''...

2008-06-16 @ 11:42:32
URL: http://gay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0