Allt verkar gå fel.

japp. igår tappade jag ett glas i mitt rum så det var glasflisor överallt, idag vaknar jag för sent, fastnar här, och så ringer mamma på min mobil nu och säger att det är upptaget på den vanliga telefonen, dvs, jag hade glömt att stänga av den när pappa ringde innan för typ två timmar sen, lyckat! 

har verkligen ingen lust att göra någonting, men det hade varit rätt mysigt att få ordning i mitt rum till ikväll, så jag kan vakna med ett fint rum på min födelsedag. gash. och så påminde mamma mig om att jag måste öva till provet. Dom kommer inte bli glada om jag inte klarar det, vilket jag faktiskt borde göra! (klara dt altså) men gash

japp. Och så ska jag börja med mitt brev till mig själv med, som jag ska klistra igen imorron :) Ett brev till min nästa födelsedag, 18/6 2009! och så kan jag öppna det då om ett år och se om jag ahr gjort det som jag ville, om det blev bättre/sämre eller om jag har gjort något helt annat. Ska bli kul! :D

japp. NU ska jag städa, hoppas jag! xP

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0