1 läsare...

Känns ju ganska kul (?) att jag iaf har en läsare, vem du nu än är. Har inte skrivit på flera dagar, men ändå har 1 preson varit inne och kollat varje dag! :)

Jaa, jag är väl lite dålig på att skriva antar jag, men jag funderar på att lägga ut min bloggadress på bdb, så jag aknske får lite mer läsare, men jag vet inte...

Idag åkte vi iaf ut till stugan. Vart egentilgen meningen att valle och linnea skulle hängt med, men mammas bästa kompis som hon inte har träffat på typ ett år ringde igår och undrade om hon och hennes tre-åriga son kunde komma ut hit och kanske stanna, men nu har dom åkt hem, så det känns ganska onödigt eftersom linnea och valle kunde ha varit här nu, och det hade jag haft mkt roligare kan jag lova! :(

Massa folk här idag iaf, eftersom det var brännbollscup eller vad det nu är, så har det har varit fullt med folk på badplatsen hela dagen, kändes lite ensamt att gå och bada sj då lixom.. men förhoppningsvis så kommer linnea och valle imorron, dom orkade inte komma när jag ringde innan, men ja.

Btw så är det typ tre fester här, folk överallt och bilar/mopeder/cyklar kör hit och dit, kommer bli mkt spring här ikväll! Störande.. 

nee, jag måste hitta på något, blir helt rastlös. känns så fel att inte göra någonting, jag vill inte bara sitta här lixom! 

jaja. om jag hade fått välja så hade min kväll sett helt anorlunda ut, men vad kan jag göra? inget, precis!

buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0