Var är det fina vädret?

ja, rubriken säger väl allt. Dom lovar upp till 30 grade (nästan) på vädret, och sen är det svinkallt och moln när man vaknar, är det konstigt att man inte vill gå upp? :O

Jag kommer ALDRIG bli brun! Fattar ni hur jag ångrar att jag satt inne den där veckan när det va så fint väder? >.<

Därför så har jag tagit på mej mitt skrikiga linne idag (samma färg som en reflexväst typ) för jag ser brun ut i det. Tack gode gud att jag har det! xD

jaa, och såfort jag ser att det är sol har jag bestämt att jag ska ut och sola fejjan lite. Fattar inte varför jag aldrig får färg i ansiktet? Knepigt!

jaa. Sims funkar i min dator nu, gött så har jag nått att göra om jag får tråkigt. Iofs har jag MASSA jag kan göra om jag får tråkigt, men det blir datan ist som vanligt! Kanske kan jag göra något av allt det idag? JAg kan slå vad om att jag inte kommer göra nått alls idag, och om inte mamma tvingar mej bort från datan snart (som jag vet att hon kommer göra) så skulle jag nog helst sitta här hela dagen! Såå typiskt mej! När jag kan spela gitarr, sola(när det är sol), göra armband, örhängen och halsband, öva på spanska(hoppas att vi får det! :D) och mer saker typ läsa och det finns massor!

btw så läser jag en asbra bok just nu! Tror att jag kommer att vara en helt annan person efter den! :P Hoppas det iaf! Och det kan vara nyttigt att läsa den flera gånger tom.! jaa, ingen fattar vad jag pratar om, och jag tänker inte berätta det heller(eller?) så varför berättar jag då det från första början? xD

Jag är knepig, och det är du med! så who cares? :D

aja, måste dra nu..

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0