Today

Nu mår jag bra. :) men jag har knappt ätit nått med laktos i idag, så jag vet inte om det har med det att göra, men jag tar inga risker...

Så, vad har jag gjort idag? :)

Solat, klämt min tumme, lyssnat på narnia, badat, solat, köpt isglass (inget laktos!), ätit isglass, badat, ätit, solat, spelat sims, åkt båt, åkt ring efter båten, badat, fikat, och nu sitter jag här :)

Ujefär vad jag har gjort idag i unjefär rätt ordning, fast lite mer har jag nog gjort och det är nog mer än dubbelt mot vad jag gjorde igår.

Kan inte fatta att vi åker hem imorron, helt sjukt! Men vi kommer ju tillbaka hit nästa helg, men det blir ändå inte samma sak. Har ingen aning om hur jag ska få med mej allt hem eftersom varje gång vi har varit hemma så har vi tagit med oss mer saker varje gång :P

aa, men nu ska jag ut och INTE missa solnedgången för en gångs skull! x)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0