Tänkardag

(min dator)

Eftersom det inte regnar idag eller är skurar, så målar mamma idag, så vi åker ingenstanns. Tråkigt! Fast därför har jag fått internet-et til min dator idag! :)

Fast mest så läser jag bok, och tänker. Lyssnar på musik gör jag med. :)

Jag skriver upp hur jag vill ha det i mitt rum, och planerar lite i mitt huvud för framtiden. Fast det är svårt eftersom m&p bestä'mmer och jag inte kan göra allt som jag vill, och dom bestämmer när osv. Tex göra om mitt rum och flytta ner till källaren, det har dom sagt i över ett år nu, och jag vill faktiskt flytta ner innan jag flyttar hemifrån! x) Annars kanske jag får bo där i 1-3 år bara! nej jag vet inte, men det händer lixom inget...

det var inte det jag skulle prata om, då nu lämnar jag det!' :P

Ska lägga in programvara till min kamera i datan idag med, fast jag måste ladda ner eftersom den inte funkar till vista, jobbigt med vista lixom! Men ändå <3 till min dator! :)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0