Skräckis.

Är någon skräckis på tv nu, skulle inte förvåna mej om jag får panik och springer härifrån snart, men jag ska försöka skriva lite ändå :)

Har suttit lite ved min data nu, har inget internet på den, så jag har bar spelat lite spel typ, inget kul precis :P

Sen så hörde jag plötsligt katten skrika utanför som om dt va kattslagsmål, men m&p hade inte hört nått, men pappa gick ut på baksidan och kollade, och så efter en stund så ropade pappa att jag skulle komma ut med ficklampan, så jag gick ut med den, och då satt katten i trädet jämte altanen! Pappa stod neranför och försökte få ner henne, och vet ni vad? Hon va precis som ett litet barn, gnällde och kollade ner på pappa som stod och sträckte upp armarna och sa att han skulle ta emot henne, och det syntes att hon litade på honom, för sen gick hon ner :) iofs gick hon med huvet före och fick skruva ner runt stammen, så pappa fick inte tag på henne, men nästan :) älskar missen <3 ...frågan är bara vad det var för nått som jagade upp henne i trädet... :/

jaa, och nu ska jag snart gå och lägga mej. Vi ska till u-hamn imorron och fira mammas födelsedag en dag för tidigt, och göra som vi alltid gör på mammas födelsedag/när vi firar den dvs äta kinamat :D Vi äter där varje år, på samma ställe, och har gjort det så länge som jag akn minnas! :D mums, jag längtar redan! <3

jaa, men måste upp tidigt imorron då (dvs vid 8 typ) så jag måste lägga mej snart om dom ska slippa bära mej ut till bilen, haha x)

jaa, man blir bortskämd med att sova länge på sommaren! Hur ska det gå när skolan börjar igen? Åh, det vill jag inte tänka på nu!

godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0