Såå typiskt!

(Min dator)

Har hållt på och installera sims på min dator nu sen vi kom ut, och fick då veta att sims inte funkar så bra med vista. :( Eller, eftersom vista inte fanns när sims gjordes så funkar det inte så bra tsm. Men nu hittade jag en sida där det står hur man ska göra, att man ska installera allt och sen ladda ner något, och när jag ska installera mitt nattliv så har jag bara med skiva 1, för jag la bara över den i fodralet till vanliga sims! Piss också! Varför tog jag inte med hela fodralet? Och jag ska inte skylla på pappa, men det var han som först frågade om vi bara skulle ta med skivan, och jag sa att jag behövde boken med koden med så han hämtade dne, och jag ahde inte en tanke på dom andra skivorna.. så det är väl mest mitt eget fel antar jag :(

skulle ju iofs kunna ta moppen och sticka hem och hämta skivan(orna?), men det skulle ta minst en och en halv timma, och det orkar jag inte med idag! Och imorron ska det väl bli fint väder(?), så då vill jag ju inte åka iväg! :P

Får se hur detta går, får inte ha internet-et på min dator, får bara ladda ner den där saken, lite tråkigt, men jag får ju iaf sims då som jag kan spela så länge. :)

Lite trist att sims inte funkar så bra på vista dårå, men 2009 kommer ju sims 3 och det borde ju funka då! :D (eftersom jag planerar att köpa det! ;P)

jaa, stänger jag inte ner snart så vet jag några som blir galna! haha x)

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: sandra

the sims 3 ska bli mitt 8) kommer bli bästa spelet ever tror jag. som alla andra the sims-spel

2008-07-15 @ 12:30:27
URL: http://sucrerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0