plupp

Hittade en sida med massa test innan, satt nog med dom i över en timma tror jag x) lite kul faktiskt :)

jaa. Har inte gjort mkt idag heller, tråkigt. Skulle ju kunna hitta på något, så det är väl mitt eget fel egentligen men allt är bara så segt så ja orkar lixom inte hitta på nått!

Imorron ska vi kanske hem iaf, och sen vill jag till jönköping och ikea någon dag, och så vill jag till borås och kolla på datan någon dag med! :) Får se hur det blir!

Har massa ideer på renovering nu med, har jättelust att flytta ut i friggeboden nu med en gång! xP (om den va fixad dårå!) Klarar inte av spindlarna där inne, fast det borde inte finnas så många nu, men en såg jag igår iaf :P Vet precis hur jag skulle vilja ha det, men eftersom våra gäster brukar bo där så måste det fixas något ställe där gäster kan sova när dom kommer då! Lite knepigt då men :P jaa, men jag skulle sakna mitt rum jag har nu om jag flyttar ut tror jag! Det är ju så ytte-pytte-litet, men ändå får jag platts med hur mkt saker som helt där inne! :) Bara en säng, en garderob och ett liiitet nattduksbord, inget mer! ^^

Har ingen som orkar lyssna på alla mina ideer, så jag blir galen snart! Men jag antar att det finns en anledning till att ingen orkar lyssna, när jag väl har kommit igång så slutar jag aldrig! x)

Har kollar på Ernst nu, så fint det var där! Visst några från borås som hade stället :)

Regnar gör det med. :(

nu har jag nog inget mer att säga! ...

...jo, vi har gjort brasa med ! :D

nu har jag inget mer att säga! :P

pusshje <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0