paiin

Har du nån gång haft så ont så du inte vetat vart du skulle ta vägen? När du vet att du inte kan göra något åt det när värktabletten inte hjälper? När du inte vet om du spyr eller svimmar? När du gör vad som helst för att det ska försvinna?

Gash, tur att jag somnade inatt efter ett tag. Men ajg mår fortfarande helt knasigt. Typ halvt illamående, trött, seg mm. Vet inte om det va nått jag åt/drack igår eller vad. Men det har ju hänt innan. Tydligen nåt med tarmarna om jag inte minns fel? Kanske att ajg är laktos, men skiter i det så jag får väl skylla mej själva antar jag. Men det är iaf helt hemskt. Kanske får sluta med laktossaker iaf?

Jag hatar det.

nu ska jag ut och lägga mej i solen.

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0