Natural is the shit!

Idag har jag målat. väldigt kul! :) Spacklat, slipat, torkat, målat. Allt näästan helt själv, fick ringa pappa och fråga lite saker bara... xP (fast jag ahr ju inte bara fixat idag...)

jaa. Så har jag blivit brun också! :D Nu känner jag mej brun iaf, kul det med :)

Sen saknar jag stugan något fruktansvärt. Är hemskt tråkigt att vara hemma själv, fastän att ha varit i källaren nu har varit ganska kul :) nära ut och dörren öppen, så känns det lite som i stugan :) och katten saknar att bara komma och gå som hon vill, här måste hon ''säga till'' någon av oss för att bli utsläppt, och det är inte alltid vi märker att hon sitter vid dörren om hon inte kommer och jamar tex om jag sitter vid datan :3

Sen ahr jag ahft ute putte lite varje dag nu med :) han blir snällare och gladare för varje dag! och fräser gör han itne heller så mkt längre :) har ute honom när jag äter lunch, så jag kan ha stängt till köket och va där ett tag, och så får han vara med när jag fixar maten och så :) han tycker nog det är kul, och han visslar mkt mer nu :)

jaa, och det är inte mkt data nu, men kanske blir i helgen :) ..eftersom det ska regna :( har bara ingen lust att sitta vid datan nu lixom, har ju fixat i källaren hela veckan typ :P Får se om det är en bra färg sen. Vi hade den redan så jag bara målade lite (bara&bara..) jaa. x)

Nej nu ska jag gå och lägga mej. :)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0