Mormors dag.

Idag fyllde mormor 87 år. hoppas att hon överlevde dagen! haha :)

Vi åkte hem vid nio och tvättade och fixade och sen kalas hos mormor 11. Sen handla lite och sen ut hit igen. Sen har jag stekt mest hela dagen, med lite undantag för mat och målning av staketet nu på eftermiddagen/kvällen. Så har jag badat en gång också, och jag var väl mer under vattnet än över, det är inte så kul att bada själv :/ men ändå! :D

Jaa, och färg har jag fått idag, och mer blir det imorron. Därför blir det sängen nu, så jag kan gå upp i nått sånär' tid imorron :) Och sen så är jag helt slut också, så om jag inte lägger mig nu så somnar jag ändå, haha. Och dom goa stolarna är upptagna!

nej, jag ahr massa att berätta eg. men jag orkar inte nu. :P Ska skriva kom ihåg tills imorron, så får vi se vad jag hinner skriva då! :)

Pusshej & godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0