Mitt hår är borta! :O

gash, typ allt mitt hår är borta! :O Det är kort(-are) och annorlunda ...fast det slitna är ju borta med, så det är nog lite skräck-blandad förtjusning på nått konstigt sätt. :/

Frisören var bra, men jag är inte säker på om jag ska gå till min gamla frisör istället, eller gå till henne igen, det beror på! :)

Känns konstigt att inte ha hår långt ner på ryggen längre, det känns som om något saknas! x)

Fördelar och nackdelar.
- Mitt älskade långa hår är borta! (RIP<3)
- Jag är inte van vid kort hår (ok, det är inte sååå kort, men det KÄNNS så!)
- jag passar i långt hår
- det tar ett tag att få tillbaka det igen

+ det slitna är borta
+ det är kortare = inte så jobbigt på sommaren
+ nu kan jag ta hand om håret och spara så att jag får långt hår igen, men inte slitet!

btw så tror jag att jag ska fixa till håret lite själv. Mamma får hjälpa mej, och jag vet ju hur jag ska göra! Och för att få det som jag vill måste jag tydligen göra det själv.

Ska bli kul och se om jag vågar fixa det själv. Vi får se, jag är ganska petig med mitt hår tror jag, så det är väl både fördel och nackdel med att fixa det själv. Jag kan ju egentligen inte klippa hår, men om jag klarar det så får jag ju det som jag vill ha det! :)



RIP <3

Kommentarer
Postat av: Anton

lägg upp en bild!

2008-07-03 @ 15:52:52
Postat av: Vicky

haha, kanske det :)

2008-07-04 @ 00:46:05
URL: http://havefaith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0