men mamma? x)

haha, vi satt ute på altanen innan, och så pratar vi om nått och rätt som det är ger mamma mej något, jag tar det och en halv sekund senare fattar jag att hon har tagit upp cigarettpaketet, och gett mej en cigarett! Jag bah: ''men mamma? x) haha'' och slänger upp cigaretten på bordet. hon: ''oj, haha, det va fel person.. x)'' haha, ärligt talat! x) och hon är faktiskt inte full ens! xD jaa, gud jag garvade nog i typ en minut! xD

båda mina föräldrar röker, och jag kan typ inte ens vara i närheten när dom röker, jag får typ inte luft. :/ och om jag får bestämma så kommer jag aldrig börja röka, helt onödigt. :)

btw, så är det lite komiskt, kommer ihåg en gång när jag fick rulla deras cigaretter, haha x) jag va typ 5-6-7 nått? när vi bodde i lägenheten.. xP haha.

ja, nu ska jag nog duscha tror jag, kanske spela lite gitarr sen :)

btw så körde pappa moppen ut, och mamma körde bil typ första gången på typ 5 år! xD eller ja, hon körde ju bilen hem när vi hämtade moppen då, men det va inte så längt :P

men jag vill ha en hjälm, ser heöt sjukt ut med denna, och pappa såg jätterolig ut på den xD ...och tydligen ska mamma köra den imorron? x) haha.

jaja, jag är glad att vara här ute! :D 

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0