Just thinking

Tänker mkt idag, för jag gör inte så mkt. Fast idag är det skönt, för jag njuter av att inte göra någonting alls. Det blir vad du gör det till, lixom!

jaa, jag va påväg ut en sväng och åka lite med moppen, men så ångrade jag mig. Minn humör ändrades och jag hade absolut ingen lust att åka någonstanns alls! Först så skyllde jag på m&p (i huvet) sen när jag va påväg att säga det till dom ångrade jag mig, för det var ju eg. inte deras fel, jag lät dom göra min på dåligt humör, så att jag inte ville åka.

Gah!

...men det är sånt som är väldigt lärorikt, att tänka varför blev det så? Varför ångrade jag mig? Vems fel var det egentligen? Kunde jag gjort annorlunda? :)

jaa, det är faktiskt värt att tänka på!

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0