Jag hoppas på morgondagen.

har mkt att göra imorron. Mkt som jag kunde ha gjort någon annan dag, men nu är det inte så. Typiskt mej!

Jaa, nu ska jag faktiskt alldeles strax gå och lägga mig. Ska kanske läsa lite, sen SOVA! :) Ska försöka gå upp tidigt imorron med, har varit vaken vid nio nu i några dagar, men lixom tyckt att det har varit onödigt att gå upp... (a)

btw hade jag så ont i huvudet igår när jag skulle lägga mej så jag trodde att jag dog! Var tvungen att ta en ipren ochfixa en blöt handduk att ha på pannan! (vart har den tagit vägen förresten? :O) Sen kollade jag ju på det där programmet med, det var eg. inte så läskigt som jag trodde att det skulle bli, har sett värre (a) men iaf så hjälpte det ju inte när jag mådde så dåligt och så tänkte jag på massa spöken och andar och skit! x)

Du som läser; vad tror du om sånt? Tror du på det, eller inte? Det är ganska intressant tycker jag, en möjlighet finns ju, så jag tror nog lite på det tror jag.. :)

Det roligaste idag var när frisören som jag ringde till igår ringde och sa att hon hade fått ett återbud, imorron! :D YAY lixom! ^^, jag blev jätteglad och tackade så mkt! xP Äntligen ska alla slitna toppar BORT! :D Hoppas bara hon förstår hur jag vill att hon ska klippa, gash. Måste jag alltid vara så rädd för att det ska bli ''fel''? Fast hon kanske kan hitta på någon ny frisyr? ...eller inte. Är nog inte så lätt... :(  Hoppas jag kommer bli nöjd iaf! ...petig som jag är (och jag erkänner dt tillockmed! xD)

Och jag stör mej på denna datan! GAH! ...ska nog köpa mej en egen bärbar! :) fick pengar i födelsedags-present, & på konfan, och så har jag sen gammalt med! :) Så jag ska köpa mej lite fina saker tror jag! ;D ...måste bara hitta det som jag vill ha först! ^^,

Nu ska jag sluta babbla! xP ...sova var det! :)

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tror på det! nått annat måste det ju finnas liksom. inte bara en massa människor och djur.

2008-07-04 @ 00:17:24
URL: http://sucrerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0