hm

Har inte gjort någonting idag. Absolut ingenting! Satt ute på altanen och lyssnade på musik, somnade där på soffan med i några timmar tror jag, så jag är inte det minsta trött nu! Eller jo det är jag, men det spritter i hela kroppen eftersom jag bara har suttit och legat hela dagen, men mina ögon bara rinner för att dom är så trötta! Så alltså kan jag inte läsa för att trötta ut mej och kunna somna!

Katten har varit helt underbar idag, lagt sej hos mej flera gånger, puss på henne! <3 Hon ligger btw i min säng nu, så den är varm och go nu när jag kommer :) <3

Hoppas att det blir roligare imorron!

btw så är det värt det att leta upp låten (här under) på youtube, den är av natasha bedingfield btw, helt underbar och passar helt perfekt just nu. Inte ofta man hittar en låt som man kan hålla med om varje enda litet ord! :)

aja, måste gå och lägga mej snart, dom andra sover nog redan... kolmörkt här inne, och förresten så klara inte min ögon det här länge till!

pusshej och sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0