Hemmåt!

Jaa, blev inte så mkt bloggande igår. Jag fixade med designbloggen hela dagen (http://havefaith.blogg.se/bloggdesign) och sen skulle mamma ha datan på kvällen, gash jag längtar tills jag får internet på min! :P

jaa, sen så satt jag vid min dator och fixade lite, lade över VCL media player och sen kollade jag på film. Helt underbart! Jag ångrar inte en sekund att jag köpte den! <3

Det är en Hp pavilion dv6805.eo förresten om jag inte har sagt det innan :)

...men till saken!

Idag ska vi alltså åka hem en sväng. Jag håller både tummar och tår för att mitt förarbevis ligger i postlådan! :D Och så ska jag koppla upp min dator på internet hemma och så ska jag uppdatera den och så :) och lägga in lite program och så med! :)

jaa, sen så ska det ju tvättas och vattnas och klippas gräs också, kanske måste hjälpa till med det... så jag får altså se när vi är tillbaka!

+ att linnea är sjuk! :( buhu!

aja, kan inte sitta här, då kommer vi aldrig iväg! :P

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0