Hemma.

Känns helt fel. Helt fel...


Efter många om och men fick jag tag i katten, vilket var nästan hjärtekrossande eftersom hon kom självmant till mej, vilket hon aldrig gör annars, och så va jag tvungen att ta henne. :/

ja, sen kom vi hem vid 10, och så blev jag med ens hemskt trött och la mj i soffan. Dålig energi här kanske? x'P

Känns så ovälkommet här på nått vis, ska försöka fixa det imorron& göra dt mysigare, har redan ideer!  :) Och packa upp måste jag göra imorron med. hemska tanke!

har typ alla fönster och dörrar öppna här nu, så jag antar att jag kommer vara ganska sönderbiten av myggor imorron, gash jag som nite är van vid myggor!

nu ska jag sova tror jag. :) ...eller vi kanske ska äta nått först? xP ska kolla dt!

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0