Hemma igen. (det andra hemma! xP)

¨Knepigt med vad som är hemma.. bor ju här ute, och så åkte vi ''hem'' (till t-mo) och nu åkte vi ju hem igen, fast hit ut! haha x) Blir lite rörigt! ^^,

aja, är iaf här ute nu igen. Hann fixa en provisorisk header till designen iaf innan vi åkte. Den är väldigt snabbt gjord dårå, för att bara ha någonting att fixa med :)

kolla min designblogg sen då (om några timmar, ikväll kanske!) http://havefaith.blogg.se/bloggdesign :)

...nu ska jag leta upp låtar att spela på gitarren nämligen :D så jag hinner inte nu! ^^,

ja, btw så är mina fingertoppar helt spruckna och konstiga, men det gör inte så ont när jag spelar nu längre, och så kan jag spela läänge innan jag måste sluta :)

aja, pusshej på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0