Hej hopp!

Jönköping igår. Ikea bla. Köpte uv-skydd till min kamera, tack bengan för tipset! :) Nya fåtöljer som jag satte ihop helt själv när vi kom hem också, hur goa som helst! ...fast dom är svarta och katten är vit, och hon gillar dom, haha! Dom är nästan likadana som min fåtölj hemma som vi köpte på loppis(som säkert är från ikea) fast domma har ''gung-ben'' så man kan gunga lite bakåt på dom, och den hemma kan man snurra, men annars är dom unjefär lika! :)

jaa, sen köpte vi nog inget mer, såg ett par assnygga leans på MQ som jag ahde velat prova, men dom va lite dyra och så stod m&p och bara väntade på att få gå. Jag ahtar verkligen att shoppa med dom! :@

men iaf. Idag är det fint väder, och jag ska tydligen tvätta vårat staket efter maten, vilket jag nog går med på så jag får lite sol :)

Och så måste jag sätta i min linser igen, tog ur dom igår kväll, så skönt! Har inte tagit ur dom sen jag tog dom i början på månaden! Men nu ser jag bara ca 1,5 meter framför mej, så det är lite jobbigt :P

Måste hjälpa mamma med maten!

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0