Haha x)

Det är en enda person som har varit inne på min blogg idag, och den personen har varit inne hela 7 gånger, så därför får personen ett helt eget inlägg nu bara för det, även om jag inte har någon aning om vem det är! haha :D

haha, lite kul! :P

jaa... det jag egentligen skulle säga var att jag ahr hållt på med min data nu och installerat den och lite sånt, men det allra roligaste är web-camen , haha! Startade den bara för att prova, och fan va kul jag hade! :D Finns massa coola effekter, typ symboler, uttryck-saker, svart-vit, och massa annat kul :D

jaa, men nu ska jag kolla på tv. Det är programmet som jag kollade på förra veckan hemma, Paranormal State heter det tydligen.. på 5:an om någon vill kolla :)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0