Go'morrn!

Uppe med tuppen idag! (nästan ;D)

Har redan hunnit ta en dusch, hämta posten, och leta efter något att äta till frukost (men misslyckas).

Jag är hungrig! Måste hitta nått att äta sen, men jag måste berätta en sak först! :) (eller två faktiskt)

När jag gick nerför trappen till källaren, så ser det alltid ut som om dörren ut står öppen, för det lyser in genom förstret i den, så när jag kom ut till ''hallen'' där då, så STÅR DÖRREN ÖPPEN! :O pappa hade glömt att stänga den i morses, helt sjukt! Och här låg jag och sov, med dörren vidöppen! xP

aja, det va lite knasig, sen till en rolig sak, PAPPRENA KOM IDAG! :DD wie! :)

Japp, det var nog allt. ...tror jag iaf. :P

ska försöka komma ut lite i solen idag med, och inte bara leka vampyr! x)

NU ska jag leta efter frukost! :) (bättre lycka andra gången?)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0