Gitarrhand?

Nu har jag spelat gitarr så mkt så ja tror att jag får ta bandage imorron. Kan man kalla det gitarrhand? xP

jaa, hittade ackord till just so you know, med jesse innan, så nu kan jag den utantill :) dvs att jag har utökat mina utantill-kunskaper med 25% , ja ursäkta mej, men har man mvg i matte så ;D nej skojja bara, haha xD

jaa, ska väl gå och lägga mej snart antar jag.. ska tydligen bli regn imorron, för det blev ingen solnedgång, och jag vet inget bättre tecken för vädret än solnedgången! Det funkar alltid! :)

jaa.... oh vad min ahnd gör ont! :o

och pappa kollar på dödligt vapen 3, så ajg slutar skriva ibland och kolalr med, haha! x)

jao, men jag skriver nog imorron, kanske kan fiax liite på designbloggen nu, får se :)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0