....

hade massor att skriva innan idag, men så började jag lyssna på musik på youtube, och så försvann allting! x) Fastnade helt i musiken och kommer inte på någonting alls nu! knepigt.

Har iaf plockat ihop lite saker som jag ska ha med mig ut imorron, och så har jag skrivit upp massa saker som jag ska fixa imorron inna vi åker med. :)

Fick lite ångest innan när m&p klagade på att jag iotne har varit ute nu när det har varit så fint väder och att det inte ska vara så fint mer nu, så jag gick direkt ut och la mej och solade på studsmattan i typ en halvtimma! xD haha!

Nu håller jag på att bränna en skiva i mitt rum, måste få bort lite gamla saker så att jag kan fixa nya! xP ja, och så vill jag hinna fixa filmerna på skivor så att jag kan ha med dom ut, men det funkar dock inte att spela dom i dvdn men får la kolla på dom i datan där då! :)

... nu måste jag lämna denna datan till mamma

(ursäkta allt babbel, jag är ganksa stressad xd)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0