EGEN dator! <3

I morses när jag vaknade så va datan inte på, och jag vågade inte starta den för m&p va lite knasiga igår när jag satt här och fixade med min designblogg typ hela kvällen:( ...och på eftermiddagen åkte vi till borås och kollade på moppehjälm till mej, och på datorn som jag har kollat på såå länge! :D

Köpte både hjälm och dator faktiskt, för mina egna pengar! :) ...känns så overkligt att den nya datan är precis min egen, för jag ahr betalat den helt själv! :)

HAr inte startat den är, för pappa tycker att jag ska läsa först, och jag säger inte emot :P så jag antar att det inte blir så mkt sittandes här ikväll, haha xP

aja, jag kanske tittar in här sen och skriver hur det går :)

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0