Åskväder!

Jädrar vilket åskväder det var innan! Det gick gäss på sjön och åskade och blixtrade som bara den! och jag som alltid brukar vara livrädd, stod bara i fönstret och kollade på, lyssnade på min mp3 och sjöng lite :)
 
..sen var jag på lite konstigt humör, och jag har lixom ingen stanns att ta vägen här, så jag viste inte inte vart jag skulle gå :/

ja, sen så var mitt gympabarn på tv innan (tidigare idag) :) På v75 så var det ett reportage om hennes morfar (tror jag) som äger tranemo raketen, (som faktiskt vann!) och då var dom hon honom och då var hon där typ :) Lite kul att se henne på tv, när jag tränar henne på gympan två gånger i veckan ^^ haha.

och snart ska vi äta tacos, SÅÅÅ gott! <3 (:

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0