Trååkigt!

Jag har så jävla tråkigt! Önskar halvt om halvt att skolan börjar igen, fast jag vill inte gå dit så jag vet inte riktigt. HAr inte mkt att göra, såå segt. Min farbror skulle kanske komma sen, det är väl enda som händer idag antar jag, dagens höjdpunkt min farbor kommer WEII... NOT!!. Fast jag skulle behöva städa min garderob, för ingenting ligger där det ska, allt är bara inslängt på nån hylla, så jag har knappt nån aning om vad jag har för kläder längre ens! x) ...förutom allt som ligger utspritt i hela mitt rum dårå :3

Nee, inget kul alls. :/ Och mitt hår är jobbigt. L ä n g t a r  sååå tills jag får tona om det, det är så hemskt nu med utväxt och allt :( blä.

Har iaf snart läst ut HP7 på svenska, men jag fick inte samma känsla som jag fick på engelska, fast då visste jag ju inte vad som skulle hända, och jag satt som på nålar hela boken! x) Nu har jag inte ens varit i närheten av tårar än, förutom när ron kommer tillbaka :) ...får väl se hur det blir nu på slutet, för nör jag läste den på eng så lipade jag nog dom sista 100 sidorna, oavbrutet! :P nej, shiet. ...och sen sa mamma för nån dag sen att det nog skulle komma en bok till, och jag tycker faktiskt att så lite som hon skrev om 17 år senare så är det ju nästan skandal om man jämför med hur tjocka själva böckerna är! 7 ynka sidor lixom! ^^,

aja, jag snodde innan från mamma för jag orkar inte starta min, och nu verkar hon vilja ha tillbaka den, så jag måste gå :P

bye bye <3


huh?

Nu när jag loggade in så var detta inte skickat... wierd or what?!? xD hehe, nått måste ha gått fel innan idag när jag skulle skicka det.. :P

aja, skickar det nu då ist :P

....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0