Sova, nu? x)

hehe, borde nog gå och lägga mej nu tror jag... x3

...klockan är typ kvart i ett och jag ahr massa att göra imorron. aja, det får bli som det blir! x)

Nu ska jag störa m&p ännu mer, fast jag försöker vara tyst så är det ju omöjligt att inte störa dom när dom är i rummet jämte och har försökt sova i typ en timme, men här sitter jag och klapprar med tangentbordet! xD ...och det blir nog värre nu när jag ska borsta tänderna och allt. Skulle vilja värma riskudden, men micron låter ju så jävligt! :'( ...får se om dom sover eller om jag kan göra det ändå... om jag stänger alla dörrar som jag kan hitta så kanske det inte låter så mkt? x3

...har typ skrivit lite på min berättelse till skolan med, men jag vet inte om jag ska ha den. Har ingen bra story än! :( Den ska vara inlämnad på tisdag morgon, och jag har knappt börjat och är inte ens i närheten av att vara färdig!!! Sen så har jag hittat lite nya roliga bloggar att läsa med, kul! :)

Har btw inte haft i tandställningen på över en vecka, får nog ha i en i natt tror jag, om jag får i den vill säga! ;S ...hehe x3

Nattii <3

Kommentarer
Postat av: K

vrfr kunde du inte sova då ; )

2008-02-11 @ 12:04:40
URL: http://kimmis93.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0