Sov Sött; för det ska jag! ;D

Sådär. Nu så är allt klart och det enda jag ska göra nu är att skriva lite! :) Och om någon skulle vilja läsa min berättelse så är det faktiskt inte omöligt att få det, om någon skulle vilja det altså. xP

...skriver nog inte mer än i 20 min, annars är det nog ganska så stor risk att jag somnar imorron i skolan! xD

Vet inte heller hur jag ska kunna få med mig alla böcker, pärmar och gympakläder imorgon! Känner mig redan som en pack-åsna och eftersom min väska redan är proppfull med böcker så är det nästan omöjligt att få ner en enda bok till, och jag har ingen aning om hur sång- och gitarr-pärmen också ska få plats, men det får bli ett problem för morgondagen! xD

...nu ska jag skriva!

Sov sött; för det ska jag! ;D

..nattii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0