Slemmigt värre.

Vaknade nyss. Mår inte bra! Typ det enda jag vill nu är att bli frisk! Tänk om jag har typ halsfluss eller nått och så kan jag inte vara med på tävlingen? :S ...då dör jag, ärligt! :'(

Ska gå och lägga mej i sängen igen och vänta på att iprenen och alla andra tabletter ska börja verka. Får se om jag orkar göra nått sen idag, för just nu känner jag bara att jag skulle vilja sova, sova så länge så att när jag vaknar så är jag frisk igen, fast så lätt är det ju faktiskt inte. x3

Det är iaf inte kul att vara sjuk nu, varför kunde jag inte varit det på lovet ist? Då låg jag ju bara hemma och kollade på TV:n ändå! :P

Känns som om huvudet sprängs snart, får nog gå och lägga mej igen! x) haha

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0