Sjuuk; Ont i halsen! :'''(

Vaknade i morses och mådde helt enkelt piss. Hade så jävla ont i halsen så jag kunde inte prata, fick knapp fram ett ljud! :/ Och så kändes det som om huvet skulle sprängas, så jag stannade helt enkelt hemma! :P Sen så har vi inte börjat med så mkt än i skolan, några skulle redovisa idag och så hade vi idrott, så kändes det bättre att stanna hemma eftersom jag inte missar så hemskt mkt och det är bättre att bli frisk fortare tkr jag eftersom vi har tävlingen 3 feb, och det bara är typ två veckor kvar! :P

aja, sov till 11 iaf, superskönt. Ska gå och fixa mer varm oboy så fort jag e färdig att skriva här :) Tänkte kanske kolla på en film sen! :P ...eller läsa up hp7 sv..?!? ^^,

hejdå <3  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0