Seegt.

Denna måndag har varit jävligt seg. Jag borde ha stannat hemma idag med, men jag va ju nästan tvungen. Hade klarat mej fint om inte mp3:n hade DÖTT precis innan lunchen, efter det va allt bara pina. :'/ Behöver ny musik till mp3:n med, får se om jag hinner/orkar leta upp nått ikväll. 

Klädsim imorron. Kan se det på olika vis, antingen så kan jag vara glad att jag slipper vara med eftersom jag hatar att simma, eller så kan jag vara ''ledsen'' över att jag missar det eftersom jag behöver öva både att simma och min kondition. Fast det finns inte en chans att jag är med, om det över huvud taget ska vara möjligt att jag ska kunna vara med på tävlingen så måste jag ta det jävligt lungt och bli frisk! Känner det nu att det inte va en bra ide att gå till skolan idag. :( aja, kan inte göra nått åt det ändå.

Klarade inte att lägga mej tidigt igår heller. På någe vis kan jag bara inte somna innan halv tolv-tolv på kvällen. Blir nog ganksa svårt att bryta, för vad jag kommer ihåg så har jag nästan alltid varit uppe till 11, till och med när jag va liten! x3

aja, ska se om jag klarar det idag. Tror det för jag är helt slut efter idag! :S soo wierd!

Mamma ropar att Simon & Thomas ska göra om ett rum till en 15-årig tjej, måste sticka och kolla! Kanske får inspiration till mitt rum! Vill flytta ner dit nu på stubinen! :'D ...eller kanske inte, det är gräsligt där nere just nu! xD ...får berätta mer om det en annan gång, måste skynda mej då! :)

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0