Photoshop <3

Har installerat ps på familjens data idag! Äntligen gav pappa med sej och lät mej göra det! x3 Har suttit här i typ 6 timmar nu, så jag får nog gå härifrån snart.. :P

Har fixat några bilder och har fått lite ideer till bloggen! :) Får se när det blir av.. ^^

Har fortfarande jävligt ont i halsen, tror jag dör snart :( hoppas att det är bättre imorron! :/ Har huvudvärk med, får nog ta en ipren!

Annars har jag inte gjort nått alls idag! Både skönt och tråkigt. Tänkte att jag kunde ha skrivit på uppsatsen om resväskan som vi ska skriva om på svenskan, men det blev inte så... Ska lägga mej snart också tänkte jag och läsa hp innan jag somnar för jag vill verkligen läsa ut den nu! Fast först så ska jag äta kvällsmat! :)

bye <3

Kommentarer
Postat av: hanna

lägg in lite bilder då?:)
puss

2008-01-12 @ 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0