Onsdag = Jobbigaste dagen! :(

Hej! :)

Onsdagar är helt klart den jobbigaste dagen på veckan! :( Jag cyklar typ fram och tillbaka mellan samhall och tranäng hela dagen känns det som! xP Har ju både sång, syslöjd och gitarr där, och så ska jag till samhall och ha nån lektion emellan x) ...och sen så kommer jag inte hem förän nu kl 7, och jag hatar att inte hinna hem innan gympan! xP Är helt slut nu iaf och kom precis hem! :'/ ...antar att jag ska äta nått nu, dusha och sen lägga mej! ...när jag tänker på det låter det frestande att bara slänga mej på sängen och sova! xP

Aja, på gympan övade iaf vi till tävlingen, bara TVÅ träningar kvar! OMG! :S ...tror att jag stukade min fot med, fast det får jag helt enkelt skita i! :/ ...tänker inte ens känna efter, för jag måste vara med! Är ju inte ens frisk från min förkylning än, men jag vägrar missa tävlingen! xP 

...Dagens Youtube är 'Amanda Jensen - Do you love me' , därför att jag och pappa spelade den på hösta volym i bilen på vägen hem från gympan! :'D Har bara hört den två gånger, och nu kan jag typ hela texten! x) ..''people will be people, always'' <3  ^^,

aja, ska gå nu... ha en bra kväll alla! :')

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0