Ny design! :D

Nu har jag fixat den nya designen! :D ...ÄNTLIGEN! x3 Iofs så är jag inte färdig än, och jag måste finslipa ganska mkt, och så ska jag lägga till mer saker med! :D Men jag har ändå kommit en bra bit, och nu går det lättare när jag börjar lära mej html-koderna! ^^,

Mest nöjd är jag med ''Dagens YouTube'', för jag har inte sett nån som har haft det innan, och jag kom på helt själv hur jag skulle göra, hur jag skulle göra om koden osv! :D *stolt*

Ja, annars så har jag inte gjort så mkt idag... vaknade vid 9 av att plåten på våran skorsen flög av och gjorde en bula i (det nya) taket nån stanns över mitt rum, fast jag somnade om igen! xD Hörde iaf att pappa fick springa ut och hämta den på garagenerfarten så att den inte skulle flyga iväg mer, haha. x)

Storm. det skulle bli storm i helgen sa dom. Visst det blåser, men inte sådär JÄTTEMKT som jag trodde! :O Dom varnade ju att det kunde bli som med Gudrun, men inte då, konstigt! :S ...Inte för att jag VILL ha storm, men det är ju så mysigt med strömavbrott (iaf i någon timme), så jag hoppades väl lite ändå.. x3

aja, borde ha städat i mitt rum idag, fast jag ville nästan hellre få ordning på bloggen, och det har verkligen varit värt det! :D Är supernöjd! :) Kommer nog bli jättefint ssen när jag väl är klar!

Stort tack också till http://designadinblogg.se där jag har hämtat många av dom koderna som jag har använt och där jag också hittat mkt hjälp och ideer! :D Om du inte kollat in sidan så GÖR DET! :D Har den också vid mina länkar! ^^,

bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0