Lite nytt idag iaf! :)

Sådär, nu är den nya headern uppe. :D Tkr såå mkt om den bilden på mitt öga! :D Den är kanske liite finare i färg, för jag gillar det grön-blåa, men jag är ju nybörjare i photoshop så jag får se om jag kan leta upp nån dag hur man bara sparar färgen på ögonen ^^, Skulle nog bli jättefint! :D ...ser lite dumt ut nu med kanten på ögat så rak, va meningen att det skulle varit i hörnet.. men aja, det får jag fixa med en ram sen eller nått. :)

Har suttit här sen kl 4 typ.. ganska länge :P Har fått lite(läs mkt) ont i ryggen, men det får jag ta! x3 ...har också ändrat lite på den lila färgen, men är fortfarande inte helt nöjd! :( Får prova mej fram mer en annan gång. ^^,

Ska gå ut och kolla på nubers nu (<3) med m&p, har knappt sett dom på hela eftermiddan/kvällen.. x3 Sen blire nog sova! Borde lagt mej tidigt, eftersom jag inte kunde sova igår natt! :'( ...fast jag är ju en nattuggla, så man kan säga att jag har väldigt svårt att hålla just det nyårslöftet! (och alla dom andra med iofs) xD

jahopp, jag skriver nog mer imorron, blir kanske mer nytt då! :'D (kom på nu att jag skulle fixat kategorier och lite annat med.. :P )

nattii <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0