Life goes on.

Ja som sagt, livet går vidare! :)

Idag har varit ganska kul, känns bra iaf! :D Är på bra humör idag så jag hoppas att denna dagen inte blir som igår! xP

Känns piss med alla läxor, varför måste lärarna lägga alla prov och läxor på samma två veckor? :O No, So, Matte, Svenska, Engelska, Franska och Hemkunskap. och då medräknat prov, glosor och inlämningar mm. gaash! :S

Aja, är iaf näästan klar med min svenskaberättelse om ''väskan'', som egentligen skulle ha varit inlämnad idag.. :P Får se om jag hinner skriva färdigt den ikväll. Sen så kan jag nog dom flesta franskaglosorna tills imorron iaf. :)

Nu blir det till att äta något snabbt innan jag drar iväg igen! ^^,

hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0