Let that fire burn! :)

Eld

Allt känns bättre nu, fast man vet aldrig hur länge det håller! :P Va skönt att komma ut, har saknat gympan sååååå jävla mkt! <3  :)

Idag är det måndag, och jag behöver städa mitt rum, verkligen! Imorron är det sista dagen på lovet, och allt måste vara klart. Vet inte om det blir hjälpledare imorron heller, och då tar ju det 2 timmar också.

Första gången på gympan igår, jag trodde ärligt att jag skulle svimma där några gånger! x) Fatta så dålig kondition man får bara på typ 3 veckor! Kände mej som ett kylskåp eller nått första gångerna vi körde på tumbling, det gick inte alls! Sen så hade vi extra lång träning (3 till halv 7, dvs 3,5 h). Vi gjorde massa uppställningar till tävlingen 3 feb, men vi är långt ifrån färdiga! Och sen så dansade vi bara en gång och vi har inte ens våra formationer än! aja, hoppas att det fixar sej! :P Sen fick jag gå hem med, i slasket! Så jag halkade upp för backarna i mina lågskor x) va  h e l t  slut när jag äntligen kom hem! xD

När jag vaknade i morses så hade jag ont i hela kroppen, axlarna, benen mm. Har ju lixom legat i soffan i tre veckor och inte stretchat eller nått alls, så man kände sej allt lite ovig och stel igår! xD Har iaf en liten ide om hur jag både ska få bättre kondition och bli vigare framöver! :) Jag drömde btw nän gång förra veckan att jag gick ner i splitt, värsta coolt! Har alltid velt kunna det, så det ska bli mitt mål! :D
Även fast jag vet att jag nog inte kommer bli så vig.


bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0