Knock on wood! :(

Jag vill blir frisk, NU! :/ Jag hatar att vara sjuk, speciellt att va förkyld och att ha ont i halsen, som jag va nästan hela förra terminen i omgångar, och jag kan säga att min sånglärare inte va glad på mej! x3

Har ju som sagt varit sjuk sen i fredas morse och allt jag vill är att bli frisk! Orkar egentilgen inte göra nått över huvud taget, men jag måste. Hatar att missa skolan och att komma efter, så jobbigt att ta igen allt sen! :(

Jag gick iaf på konfan idag, gick väl ganska bra fast det va lite jobbigt med gudstjänsten. Fast jag var bara tvungen att stå ut. Och jag måste gå till skolan imorron med, för jag har massa saker att göra imorron. Tandl. kl 8 , ska tona håret efter skolan och så ska jag hämta mina glasögon efter det. Känner inte för något av det kan jag ju säga. Och jag har heller inte haft i tandställningen sen i fredas morse då jag tog ur den så fort jag vaknade, så tandläkaren kommer inte vara glad på mej imorron :( Får säkert fast tandställning nu till våren, vet inte om det är bra eller dåligt, kan ju inte ta ut den då när jag vill, fast iofs så slipper jag ju läspa hela tiden! xD

aja, ska försöka lägga mej kl 10. Har inte klarat det än. Ska btw göra en ''Målbok'' Där jag ska skriva upp mål som jag vill klara och olika saker som jag ska göra för att klara det, tipps mm :) Hoppas att det funkar! x3

måste gå nu! hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0