Inget internet! :S

Internet har inte funkat på hela dagen, så jag har faktsikt inte kunnat skriva nått på hela dan! x) ...kanske va bra för min del, för nu har iaf fått gjort lite läxor, även om jag inte är färdig än! :(

Hade värsta mysigt imorses! :'D ...vaknade typ kl 10 av att regnet smattrade på taket, vilket jag tycker är ett väldigt bra sätt att starta dagen på! :) Sen så tände jag lite ljus och några smålampor i mitt rum och satte på lite musik och så va jag där inne och hade det mysigt, plockade undan lite saker och så! ^^, Kollade lite på läxorna och åt lite mandel! :D  <3

Ska snart gå in dit igen och leta upp svaren till HKK:n, så jag har dom på pappret att öva in sen! ^^, Har kollat lite på franskan, matten och No:n med, typ första gången på aslänge som jag gjort läxor hemma! xD ...det blir lixom aldrig av, och det som jag verkligen måste göra, gör jag på läxhjälpen, för då har vi oftast lite längre tid på oss! ^^,

menmen, ska också fixa lite bilder i ps och kanske lägga upp på bdb, får se om jag hinner/orkar! :P

bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0