Idag... :D + :@ + :(

Nu är jag äntligen hemma! *pusta ut* xP

Har fått en fast sångtid nu, så nu blir det inte olika varje vecka och massa att hålla reda på, dvs ett steg i rätt riktning! ^^, Sen så sjöng vi singstar på grottan idag, va väl ganska kul. Gick iaf bättre ju mer vi sjöng och så kom valle säklart på hur man kan fuska! xD

Sen så va det ju sista träningen idag innan tävlingen, och jag kan ju inte säga att vi är bra förberedda! Ledarna tar inte vara på tiden och är inte särskillt uppmuntrande, inget personligt mot dom, men asså dom bryr sig bara om rm-gruppen! :( 

Sen så fick vi reda på idag vem/vilka som hade vunnit tävlingen innan jul! Dvs vilka som sålde flest bingolotto-julkalendrar och rikslotter! 4st som sålt mellan 12 och 15 lotter fick 2:a pris; var sin vattenflaska med tgf's logga på. Sen så var det till de TVÅ personer som hade sålt flest. Gissa vilka två? JAG OCH LINNEA SÅKLART! :DDD

...fast till våran STORA besvikelse fick vi var sitt rött linne i st. 130-140, hur fan tror dom vi ens ska få på oss dom? :@ För det första så har de ''minde'' i föreningen sådana, det som går i 4:an och neråt. Linnea sa att hon skulle ge det sitt till sin typ 6:åriga kusin, det kommer säkert passa perfekt på henne! Sen så borde dom ju vetat vilka som vunnit när dom valde priserna, och därför känns det ännu värre eftersom jag inte tror att nån i rm hade fått ett barn-linne i 130-140! Fatta jag är helt pissed off! :@

Vi stod fan i TRE TIMMAR på ica, jag linnea julia och linn och sålde kalendrar eftersom det fanns så många över, FRIVILLIGT en fredagskväll! :'o Vi sålde 28 st, altså 7 st var, + att jag sålt 9 st innan = 16 st.

16x50 = 800 kr!

...och det är bara bingo-kalendrarna! ...föreningen sålde också rikslotter, som iofs var mkt dyrare, men som gav mer pengar till själva föreningen, så jag koncentrerade mig på att försöka sälja så många sånna ist. (fast det blev ju några kalendrar med! ^^) Sålde 9 st rikslotter, TVÅ HUNDRA kr styck.

9x200 = 1800kr! :O

800+1800= TVÅ TUSEN SEX HUNDRA KRONOR!

och vad får jag? ett barn-linne i st 130-140, som jag aldrig kommer ha på mig, vilket dom borde listat ut, och jag sålde för mest i hela föreningen! behandlar man någon så då?

...och sen ska vi inte ens gå in på hur det är på träningarna. :(


Jag vill bara klargöra i förbifarten att jag fullkomligt ÄLSKAR gympan och har varit med i föreningen sen jag var 5 år och jag har aldrig ens TÄNKT TANKEN att sluta. Dock börjar det bli lite för mycket nu när alla ledare skiter i bas-gruppen och bara vill träna rm,  hur dom behandlar oss som kanske inte är ''bäst'' men faktiskt fortfarande vill vara med och gympa, kanske lära oss något nytt, men okcså ha kul! Det är nästan lite läskigt att tänka på all tid jag skulle få över och allt jag skulle kunna göra om jag inte var på gympan typ varje kväll! xP

... (1,5+1,5)+  (1,5+,1,5)  +1,5 = 7,5.

Egen träning + hjälpledare + mix-gympan = 7,5 timmar , i veckan! :O

gash, jag blir bara argare och argare! detta = världens längsta
 inlägg! x)

Ska iaf försöka få reda på om vi verkligen inte kan få något annat ist för det här jäkla linnet som ligger jämte mig. jag blir galen!

ok, djupa andetag nu, har ju massa annat att jag måste göra också! Detta kan inte förstöra hela kvällen! :(


...förlåt för allt tjat, men asså jag blir bara så arg och jag måste ta ut ilskan på något sätt. :'/

Kommer säkert radera detta inlägg sedan, eller iaf allt om gympan. känns redan som om jag inte ens ska publicera det... menmen, jag ska äta nu, får se hur jag gör när jag kommer tillbaka.

hejdå sålänge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0