Hp - DH eng, bok+mp3, sen sova! <3 :')

Nu har jag laddat ner HP7 - Deathly Hollows på eng! :D äntligen klart! <3 (har hållt på i typ 2 timmar) Så nu blir det mys med mp3 och bok samtidigt! :D hehe, har hp4 i stereon(är mitt i), läser dödsrelikerna(typ snaart i slutet) och nu börjar jag på DH på eng också xD gaash vad jag kommer bli förvirrad! x3 ..men vill ändå börja med mp3+bok nu, för man slipper lixom tänka då, bara följa med i texten ^^, <3 och för hoppninsvis så blir jag trött fort och somnar! x) ..och så blir pappa nöjd för att jag la mej vid 10 också som han sa innan; ''inte en sekund efter 10!'' ok, det har gått typ 4 min, men han borde bli nöjd och det är ändå bra för att vara mej! x3

Känner mej gladare nu iaf,  ä n t l i g e n !   :'D

See yaah! :') ..Nattii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0