Helg! :)

ja, nu va det äntligen helg! :) Denna veckan har varit superjobbig! :(

Ska bara ligga och slappa denna helgen, kolla på tv och dricka varma drycker. Måste verkligen bli frisk, för jag klarar inte av att missa allt! :(

Fick också en kommentar av queenie igår (queeniequeenie.blogg.se) att jag skulle skriva här att jag hade varit först med rätt svar på en sak så hon länkade min blogg. :)

Kunde inte sova inatt, vaknade och va vaken i flera timmar och när jag äntligen somnade så fick jag bara sova i en timme innan jag skulle gå upp :( ...så jag låg så länge som det gick, eller över den tiden egentligen. Det är nog inte så smart att gå upp 7.35 när man börjar 8.10.. eller? x) aja, jag klarade det iaf och va typ en av dom sista in i klassrummet! x3

Va med på mixen igår, fast jag gjorde inte så mkt och mådde piss. fast det är så jädra svårt att hålla sej borta! D':
Har bestämt mej för att om jag inte blir friskt innan tävlingen så skiter jag i ALL gympa, både i skolan, på fritiden och tillochmed hjälpledaren (eftersom det är före mixen) tills jag är HELT frisk. för jag tänker bara inte var sjuk ett halvår till! :@

Sen idag så hade jag med mej id-kläder, jag bytte om och ''va nere på golvet'', så jag fick ingen frånvaro fast jag inte gjorde nått utan skötte musiken ist. :) 

...plöttsligt så började våran friståendelåt (låten vi har när vi dansar på gympan) och fatta att jag fick en chock när justin timberlake började sjunga! xD Det va ''what goes around''! Har inte lyssnat på den på aslänge och jag har aldrig hört att det va den innan! x3 Vi har ju bara instrumentalt, och jag hade ingen aning om vad det var för låt xD Visste bara att den andra låten som är mixad med den va ''sexyback''! :P  ...btw så filmade vi i onsdas när vi dansade hela dansen med alla formationer och allt för första gången! :D Det ser riktigt bra ut faktiskt, för att ha övat så lite som vi har gjort på det! x3


Va kul på bilden med idag, för vi ska rita av oss själva i typ profil i en spegel och bara ''snegla'' på spegeln, och jag har nog aldrig ritat ett så fint öga förut! :D Även om det kanske inte liknade mitt så där jättemkt... x3


Hade tänkte att fixa lite kategorier och så hit till bloggen, och så vill jag fixa mer på min header! Fast vi får se när det blir.. :P


hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0